fredag 4 april 2014

Hej!

Idag var min sista praktikdag i Step by Step-klasse. Det blev ett väldigt känslosamt avslut, vi satt alla samlade i en ring och en ärtpåse skickades runt så att alla barn fick säga något till avsked av mig och jag fick ha ordet och säga hur underbart och kul det varit under min tid hos dem. En väldigt rörande stund där jag försökte hålla igen tårarna men det slutade ändå med att jag började storgråta. Jag fick massor av fina presenter och ett kort där barnen skrivit sina namn. Kommer aldrig att glömma barnen och läraren i klassen, detta då de alla varit så välkomnande och överöst mig med kärlek, dem har verkligen givit mig minnen för livet.
Jag var även på besök i Kie-klasse och tog avsked av dem och blev bjuden på kaka. Det blev också en känslosam stund, då jag kramade om eleverna och sa hejdå. Men det känns bra att det blev ett bra avslut i alla fall.
Jag känner och tänker att jag kommer att åka till Österrike snart igen och hälsa på alla, annars kommer det att kännas väldigt jobbigt i hjärtat.

Ja, nu ska vi snart dra till Salzburg för att spendera natten där och sedan ta flyget 06.30, kommer att bli en kul natt får vi hoppas! 

Auf Wiedersehen Österreich!!     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar